תרומה לקהילה

בארדיקס אנחנו מאמינים שמי שיש לו מה לאכול – צריך לדאוג למי שאין לו.

מנכ"ל החברה, מר שמואל שעיה, משמש דוגמא טובה ונותן בהתנדבות במסגרת האקדמיה להורים של 'הדרך אל האושר', כחמש הרצאות מדי שבוע בבכל רחבי הארץ בנושא תקשורת הורים וילדים, דרכים להוריד את האלימות בחברה ויצירה של תקשורת בין אישית בונה.

  

כל עובד בארדיקס שמעוניין לתרום לקהילה, בכל תחום שהוא, מקבל סיוע של החברה ביישום חלומו.

   

על כרטיס הביקור של מנכ"ל החברה רשום: "אם תזדקק/י אי פעם לעזרה מכל סוג אנא אל תהסס/י להתקשר אלי.  קרוב לודאי שאוכל לעזור.  דבר לא ייתן לי סיפוק רב יותר מאשר להיות לך לעזר."  

     

האקדמיה להורים

שמואל שעיה

 

הישגי החברה

1. מנכ"ל החברה, שמואל שעיה, עוד לפני הקמת ארדיקס, היה הראשון בארץ שפתח את שוק האאוטסורסינג בתכנה בחברות זמן אמת פרטיות כגון סאייטקס, אי.סי.איי, אפלייד מטריאלס ועוד.

2. כנ"ל – היה הראשון בארץ שחקר, בנה פיילוט ושיבץ בהיטק 120 עולים חדשים מבריה"מ לשעבר. לאחר כשלוש שנים נכנסו חברות נוספות לענף.  

3. ארדיקס היתה החברה הראשונה בארץ שחקרה, בנתה פיילוט ושיבצה חרדים לעבודה בהיטק. לאחר קרוב לעשר שנים נכנסו חברות נוספות לענף.  

4. ארדיקס מתחייבת ללקוחותיה שכל פרויקט יסתיים בזמן ובאיכות. ואם לא – ארדיקס תפצה לקוח זה (למרות שעד היום מעולם לא נדרשנו לכך!).  

5. ארדיקס מתחייבת ללקוחותיה / למועמדיה שהם יקבלו את העובד המתאים ביותר / את העבודה והפרויקט המתאימים ביותר.
מעבר לכך: ארדיקס מתחייבת בפני הלקוחות שאין עוד צורך לראיין 10 – 20 איש כדי לקלוט עובד. הלקוח ירצה לקלוט את העובד הראשון או השני שיופנה ע"י ארדיקס!
כנ"ל לגבי עובדים: אין עוד צורך לכתת רגליים ולהתראיין באינספור מקומות ופרויקטים ואין צורך להתפשר על איכותם. ניתן להגשים חלומות בהצעה הראשונה או השניה שארדיקס תציע!

 

אודות ארדיקס

ארדיקס הינה בית תוכנה שנוסדה בשנת 1996 ומתמחה במיקור חוץ של פרויקטים בתחום התכנה, החמרה והמערכת, כמו גם עובדים לתפקידים טכנולוגיים וניהוליים.

 

ארדיקס היא חברה של פריקים וגאוני מחשב ברובם. כמחצית מעובדי החברה הינם תלפיונים ויוצאי יחידות 81 ו-8200.

 

המטרה של ארדיקס היא לתת פתרונות בשוק לנושאים היותר מורכבים והפחות טריוויאלים. לאפשר ללקוחות להתקדם בבטחה בפרויקטים המרכזיים שלהם ולהשאיר לארדיקס לטפל בכל דבר חריג או דחוף או לא שגרתי.

 

ארדיקס מחכה שלקוחותיה יפתיעו, יאתגרו ויתנו לה "משימה שאי אפשר לעשות" ואז המומחים של ארדיקס "מתלבשים על הנושא" ומוכיחים שזה אפשרי.

 

הסיסמא של ארדיקס (שמופיעה בשלט גדול בכניסה למשרדי החברה בקרית עתידים בת"א): "לרעבים לטכנולוגיה, לצמאים לאתגרים". עד היום לא נתקלנו בנושא שלא הצלחנו לתת לו מענה סביר אבל אנחנו מוכנים שינסו אותנו.

 

אנו מפתחים מוצרים איכותיים עם יחס גבוה של יעילות מול עלות תוך שמירה על שביעות רצון גבוהה מצד הלקוח. 

 

ארדיקס מתחייבת ללקוחותיה שכל פרוייקט יסתיים בזמן ובאיכות. במידה ולא - ארדיקס מפצה כל לקוח (למרות שמעולם לא נדרשנו לכך).

 

ארדיקס נוסדה על ידי מר שמואל שעיה. שמואל היה הראשון בארץ שפתח את שוק האאוטסורסינג בתכנה בחברות זמן אמת פרטיות כגון Scitex, ECI, Applied Materials ועוד .

 

ארדיקס היתה החברה הראשונה בארץ שביצעה תוכנית לפיתוח ושילוב עובדי הייטק מהמגזר החרדי. 

 

בין לקוחותינו:

ECI, Motorola,Group RAD, Intel, AM, DSPG, Nice, Indigo, Comverse, ICQ, TTI, ELOP, Rafael, IMI ,Elisra...

 

 

תחומי ההתמחות של ארדיקס

התמחותינו היא ביצוע פרויקטים שאחרים יכנו "פרויקטים שאי אפשר לעשות אותם" בתחומים הבאים:

  •   Embedded Systems
  •   Device drivers
  •   BSP (Board Support Packages)
  •   DSP including optimizations
  •   Windows applications
  •   Linux applications
  •   C++, C#, .NET.
  •   Android, Win-Mobile, Symbian
  •   Algorithms development / Matlab
  •   Algorithm optimizations

עובדים

כמחצית מעובדי החברה הינם תלפיונים ויוצאי יחידות 81 ו-8200. אנשים כאלו, בדרך כלל מתעניינים מאד "כיצד ניתן להעיף את הפוליטיקות ולהתמקד בתחומים הטכניים".
לצורך זה הם נעזרים במערך ההדרכות הפנימיות בחברה.
כל עובד ארדיקס זכאי בשנה הראשונה לקבל חלק או את כל ההדרכות בתחומים המפורטים להלן.
לאחר השנה הראשונה – נבנית תוכנית פיתוח אישי המותאמת לשאיפות כל עובד בנפרד.
ההדרכות ניתנות לעובדי ארדיקס ללא תשלום וללא התחייבות כלשהי מצידם.
• כיצד לייצר תקשורת מדוייקת ואיכותית בעזרת הבנת התנהגות אנושית (הבנה אמיתית, לא ניחושים).
• כיצד לאתר כשלים בהבנה שלי את האחרים ושל האחרים אותי וכיצד לתקנם.
• כיצד לאתר כשלים ביכולת שלי או של אחרים וכיצד לתקנם.
• כיצד ניתן להפוך כל דבר "מסובך" לפשוט.
• כיצד להקשיב באמת. כיצד להעביר מסר ללא עיוותים.
• כיצד להגיע להבנה מוחלטת בכל נושא רלוונטי
• כיצד לגרום לעובדיך ולך עצמך לעשות כל משימה בצורה מקצועית לגמרי.
• כיצד להפעיל הכפיפים לקבלת תוצאות ולא "השתדלות מרובה".
• כיצד להגדיל מוטיבציה אצל עובדים.
• כיצד ניתן לאתר ולסלק גורם לקונפליקט בין אנשים.